Stillingsopslag
Opslået hos Bøgetorp

Opslåede stillinger:
Herunder finder du opslåede stillinger
Skoleleder - Kundby Friskole & Børnehus

Skoleleder
Om stedet
KFB består af vuggestue, børnehave, SFO og skole fra 0-9. klasse med i alt 245 børn og 45 ansatte. Den er beliggende i Kundby nær Holbæk, i et naturskønt område. Grundværdierne er nærvær, tryghed, fællesskab, traditioner og høj faglighed med lokal forankring og udsyn til verden. Værdierne er grundlaget for børnenes dannelse, udvikling og faglige kundskaber på deres videre vej. Faglighed, læring og dannelse med vægt på fællesskaber og relationer går således hånd i hånd. KFB har som målsætning at sikre den røde tråd fra vuggestuen til skolen – et sted som forældre, elever og medarbejdere i lokalområdet ønsker at være en del af. Institutionen blev startet i 2015 af lokale kræfter og har fortsat en stærk lokal forankring.
Skoledelen er et-sporet friskole med 170 elever fordelt på årgangene 0. til 9. klasse, samt en SFO-ordning. I Børnehuset er p.t. 75 børn fordelt på vuggestue og børnehave.
KFB drives til daglig af et ledelsesteam og i alt 45 dygtige og dedikerede medarbejdere med solid opbakning fra bestyrelsen.
Hovedopgaven bliver at sikre, at KFB forbliver et attraktivt valg i lokalområdet.
Stedet har i dag god børne- og elevtilslutning med en loyal forældrekreds, som bakker op om KFB. Ligeledes har KFB en sund og god økonomi.
Stedet har gode faciliteter og spændende udendørsarealer, som løbende vedligeholdes og moderniseres. Det omkringliggende område giver blandt andet adgang til skønne naturområder, en kommende folkeskov og boldbaner.
Den nuværende skoleleder, der har været med siden opstarten i 2015, fratræder ved udgangen af året, og KFB søger derfor en ny leder, som løbende kan videreudvikle institutionen i et godt samarbejde med bestyrelse, lederteam, medarbejdere, børn og deres forældre.
Opgaven, Stillingen og Personen
Arbejdsområder og -opgaver:
Lederens primære opgave vil være at tage lederskab for videreudvikling af KFB herunder sikre den røde tråd fra vuggestue og til skolen med tydelig og relevant profil i forhold til hovedinteressenterne. Den nye leder vil også have god mulighed for at præge og udvikle organisationen.
Lederens primære opgaver vil derudover bestå i:
- Strategisk videreudvikling af KFB med behørig respekt for stedets historie, værdier og traditioner
- Positionering af KFB som et foretrukket tilvalg for børn og forældre i lokalområdet med særlig fokus på høj faglighed samt dannelse med vægt på fællesskaber og relationer
- Sikre KFB en stærk profil med kant og relevans og formidling heraf
- Fortsat sikre en stærk faglig og pædagogisk/didaktisk profil med fokus på kerneopgaven
- At være en synlig og tilgængelig leder for elever, medarbejdere, bestyrelse og forældre
- Videreudvikle personalet, samt løbende sikre motivation, begejstring og arbejdsglæde
- Sikre fagligt sammenhold, samarbejde og sparring mellem medarbejdere og personalegrupperne
- At sikre sammenhængen mellem skole, SFO, børnehave og vuggestue (den røde tråd)
- At sikre fortsat kontinuitet og stabilitet i den daglige drift
- Sikre børne- og elevtallet på KFB
- God styring af KFB’s økonomi
- Sikre nær kontakt til og dialog med relevante interessenter i lokalområdet
Kvalifikationer:
Lederen, vi søger, forventes at være personligt og faglig velfunderet:
Faglige kvalifikationer:
- Erfaring med skoleledelse – gerne fra den frie skoleverden
- Gerne kendskab til drift af vuggestue, børnehave, skole og SFO under ”samme” tag
- Godt kendskab til skoleudvikling herunder moderne pædagogik og didaktik
- Dygtig personaleleder herunder erfaring med en fleksibel ledelsesstil, inddragelse samt delegering af ansvar og opgaver
- Ledelse med tillid
- Kendskab til daglige driftsopgaver og rammerne for en friskole
- Erfaring med forventningsafstemning og opgaveløsning i samarbejde med alle relevante interessenter (børn og deres forældre, bestyrelse og medarbejdere)
- Har indsigt i og erfaring med økonomisk styring og ledelse
- Erfaring med at opbygge og vedligeholde netværk med samarbejdspartnere i nærområdet, relevante institutioner samt øvrige eksterne interessenter
Personlige egenskaber:
- Visionær og strategisk tænkende
- Synlig, tydelig og udadvendt
- En empatisk anerkendende leder som kan skære igennem efter behov
- Leder med konduite og humor
- God kommunikator med fin situationsfornemmelse
- En god networker med fokus på lokalsamfundet
- Trives med forskelligartede opgaver i en hektisk og omskiftelig hverdag
Dine ledelsesværdier er kendetegnet ved:
- Ordentlighed og fællesskab
- Anerkendende og empatisk tilgang til ledelse og mennesker
- Tydelig, konsekvent og synlig ledelse
- Udviklingsorienteret og inspirerende ledelse
KFB tilbyder:
Et udfordrende og spændende lederjob med stor indflydelse på stedets udvikling og fremtid.
Stedet tilbyder desuden:
- En veldrevet institution (Vuggestue, Børnehave, SFO og Skole) med sund økonomi
- En dygtig, engageret og loyal personalegruppe
- Gode faciliteter samlet på en matrikel
- Et godt image – en god historie og gode værdier
- En engageret og velfungerende bestyrelse
- Fortsat muligheder for videreudvikling of styrkelse af KFB
Se evt. yderligere, på KFB’s hjemmeside: https://www.kundbyfriskole.dk
Ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og LC.
Tiltrædelse: Den 1. februar 2025.
Send ansøgning, CV og relevante bilag som en PDF eller Word-fil på mail på: job2404@bogetorp.com Få yderligere informationer om stillingen hos Bøgetorp Skoleudvikling, der varetager rekrutteringen for KFB. Kontakt partner Leo Bøgeholm Madsen på 52 99 07 27 eller partner John Ungermand på 20 30 80 58.
Skoleleder Dyhrs Skole

Skoleleder
Om skolen
Dyhrs Skoles grundværdier er kvalitet, ordentlighed, forpligtende fællesskab, traditioner og glæde. De danner grundlaget for elevernes dannelse, udvikling og faglige kundskaber på deres videre vej. Faglighed, læring og dannelse med vægt på fællesskaber og relationer går således hånd i hånd. Dyhrs Skole ønsker at være den skole, der mest ambitiøst bringer hver enkelt elev længst muligt i uddannelse og dannelse, samt være den skole, som forældre, elever og medarbejdere i lokalområdet ønsker at være en del af.
Dyhrs Skole er en tresporet privatskole med 675 elever fordelt på årgangene 0. til 9. klasse, samt en SFO-ordning med pt. 310 elever. Skolen er beliggende i den centrale del af Slagelse, ca. 2 minutters gang fra stationen, og drives til daglig af et velfungerende ledelsesteam på 5 og i alt 65 dygtige og dedikerede medarbejdere.
Den nuværende skoleleder går på pension ved udgangen af året, og skolen søger derfor en ny leder, der som kulturbærer, løbende skal videreudvikle skolen i et konstruktivt samarbejde med bestyrelse, lederteam, medarbejdere, elever og deres forældre. Hovedopgaven er således at sikre, at Dyhrs Skole forbliver et relevant og et foretrukket skolevalg i lokalområdet. Skolen har allerede en stærk elevsøgning i området, en fyldt venteliste til 0. klasse i skoleåret 25/26, en stærk økonomi samt afgangselever der klarer sig rigtig flot.
Opgaven, Stillingen og Personen
Arbejdsområder og -opgaver:
Lederens primære udfordringer vil være at tage lederskab for at fastholde og videreudvikle et højt niveau for pædagogik, faglighed og trivsel. Derudover, at bevare den stærke ånd og de gode traditioner på Dyhrs Skole samt sikre formidlingen heraf til alle relevante interessenter.
Lederens primære opgaver vil bestå i:
- Med en strategisk og helhedsorienteret tilgang, at sikre en løbende udvikling af skolen indenfor rammerne af skolens DNA og grundværdier
- Som kulturbærer og -værner at sætte retning og rammer
- Til stadighed, at udvikle og sikre en stærk faglig og pædagogisk/didaktisk profil med fokus på kerneopgaven
- At være et synligt, tydeligt og tilgængeligt omdrejningspunkt for elever, medarbejdere, bestyrelse og forældre
- At lede og videreudvikle personalet, samt løbende sikre motivation, begejstring og arbejdsglæde
- Sikre fagligt sammenhold, samarbejde og sparring mellem medarbejdere og personalegrupperne
- At sikre sammenhængen mellem skole og SFO
- At sikre fortsat kontinuitet og stabilitet i den daglige drift
- Fortsat positionering af Dyhrs Skole som et stærkt tilbud til børn og forældre i lokalområdet med særlig fokus på høj faglighed samt dannelse med vægt på fællesskaber og relationer
- Fastholde den stærke elevsøgning
- Sikre styring af skolens økonomi
- Sikre et godt samarbejde med skolens bestyrelse og af egen kraft udvikle og bringe relevante beslutningsoplæg til drøftelse og godkendelse
- Sikre god kontakt til og dialog med det lokale miljø i øvrigt
Kvalifikationer:
Den person, vi søger, er både personligt og fagligt velfunderet. Fagligt fremhæves følgende kvalifikationer:
- Erfaring med strategisk skoleudvikling og formidling/implementering heraf
- Godt kendskab til skoleudvikling herunder moderne pædagogik og didaktik
- God erfaring med skoleledelse og medarbejderudvikling
- Læreruddannet, gerne suppleret med relevant lederuddannelse
- Kendskab til daglige driftsopgaver og rammerne for en privatskole
- God erfaring med en fleksible ledelsesstil, med en naturlig præference for, inddragelse samt delegering af ansvar og opgaver
- God erfaring med klar forventningsafstemning og opgaveløsning i samarbejde med alle relevante interessenter; f.eks. elever og deres forældre, bestyrelse og medarbejdere
- Har indsigt i og erfaring med økonomisk styring og ledelse – godt købmandskab
- Erfaring med at opbygge og vedligeholde netværk med samarbejdspartnere i kommunen, relevante skoler samt øvrige eksterne interessenter
Dine personlige egenskaber kendetegnes ved, at du:
- Brænder for at gøre en positiv forskel for skolens elever, deres dagligdag samt fremtidsmuligheder
- Udstråler en naturlig og troværdig ledelsesautoritet, og evner at skabe tillid og positive relationer
- Er god til at inddrage, lytte, skære igennem – og sikre fælles ejerskab af beslutninger
- Er en god kommunikator i såvel små som store forsamlinger og i forhold til forskellige målgrupper
- Evner at tilpasse og målrette budskaber og kommunikationsform i forhold til behov
- Går foran som et godt eksempel i tanke og handling – og giver plads til at andre kan gøre det samme
- Kan bevare det store overblik – og forene nye tiltag med det eksisterende så helheden bevares
Dine ledelsesværdier er kendetegnet ved:
- Ordentlighed og respekt i relationer
- Anerkendende og empatisk tilgang
- Helhedsledelse
- Tydelig, konsekvent og kommunikativ ledelse
- En positiv og åben tilgang til opgaver og relationer
- Udviklingsorienteret og inspirerende ledelse
Dyhrs Skole tilbyder:
Et udfordrende og spændende lederjob med stor indflydelse på en anerkendt skoles fremtid
Skolen tilbyder desuden:
- En veldrevet skole og SFO med en sund økonomi
- En dygtig, engageret og loyal medarbejderstab, der udviser begejstring for Dyhrs Skole
- Stor mulighed for faglig og personlig udvikling
- Gode centralt beliggende faciliteter
- Et positivt image – god elevtilslutning og forældreopbakning
- En positiv, engageret og velfungerende bestyrelse, som bakker op om skole og ledelse
- Rigtig mange muligheder for en fortsat spændende udvikling
Se evt. yderligere, på skolens hjemmeside https://www.dyhrs-skole.dk/
Ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og LC.
Tiltrædelse: Den 1. januar 2025.
Vi ser frem til at modtage din kvalificerede ansøgning, senest den 6. oktober 2024 – og gør i øvrigt opmærksom på, at kandidater løbende kaldes til samtale. Rundtur på skolen efter aftale med Bøgetorp.
Send ansøgning, CV og relevante bilag som en PDF eller Word-fil på mail til job2403@bogetorp.com. Få yderligere informationer om stillingen hos Bøgetorp Skoleudvikling, der varetager rekrutteringen for Dyhrs Skole. Kontakt partner Leo Bøgeholm Madsen på 5299 0727 eller partner John Ungermand på 2030 8058.
Skoleleder - Brovandeskolen

Skoleleder
Om skolen
Brovandeskolen er en fri grundskole – en Lilleskole – beliggende i Skagen i et af Danmarks skønneste naturområder tæt på hav og strand.
Skolen blev etableret i 1977 på forældreinitiativ og har med succes udviklet sig til en skole med 161 elever og et personale på 21. Skolen har elever fra 0.-9. klasse og fører til folkeskolens afgangsprøve i 9. kl. Derudover har skolen SFO og pædagogerne deltager i undervisningen. Vi optager maks. 22 elever pr. klasse.
Brovandeskolens historie er først og fremmest en historie om dybt engagerede forældre, der ville det anderledes og som kunne og ville investere tid, penge og kræfter på at få deres drømme om at skabe en skole med en anden tilgang til børn, end den de selv havde oplevet.
Brovandeskolen har fra starten været en Lilleskole. Skolen har siden udviklet sig mangfoldigt, også på det pædagogiske område, men altid med den anerkendende og positive tilgang til mødet med andre mennesker som det bærende fundament i hverdagen.
Børnene er naturligt nok i fokus, men forældrenes engagement og forskellige ideer er en ressource og kilde til inspiration for skolens personale og bestyrelse.
Skolen har nye velfungerende og vedligeholdte bygninger, gode klasse- og faglokaler og et undervisningstilbud der er helt i front og nogle flotte udearealer, hvor børnene kan lege og lære naturen og hinanden at kende.
Den gang som nu er skolens fundament at vise mod og engagement, at se muligheder hvor andre ser begrænsninger, samt at holde fast i skolens overordnede mål om at være et trygt og varmt miljø for et aktivt samarbejde mellem elever, lærere og forældre.
Brovandeskolen søger en dygtig og engageret skoleleder til tiltrædelse først i det nye skoleår.
Opgaven, Stillingen og Personen
Generelt:
Vi søger en dygtig og engageret skoleleder med erfaring i et nært og konstruktivt samarbejde med bestyrelse og skolens personale i det daglige.
Endvidere er det vigtigt, at den nye leder kan være med til at skærpe skolens værdier, samt identificere sig med disse, herunder skolens fundament og menneskesyn.
Lederens overordnede opgaver vil mere konkret bestå i:
- Positionering af Brovandeskolen som en attraktiv skole for børn, forældre og medarbejdere herunder formidling af de gode historier
- Fortsat udvikling af skolen i et nært samarbejde med bestyrelse og personale herunder sikre øget elevtilgang
- Varetage den daglige ledelse/drift af skolen i tæt samarbejde med viceleder samt personalet
- Arbejde med elevernes trivsel og tryghed som fundament for læring
- Sikre tydelig profilering og formidling af Brovandeskolen i lokalområdet
- Sikre god kontakt til og dialog med lokalområdet samt relevante netværk
- Den overordnede styring af skolens økonomi
Primære daglige opgaver:
Lederens prioriteter vil være at tage lederskab for at fastholde og videreudvikle et højt niveau for pædagogik, faglighed og trivsel hvilende på skolens fundament og grundlag.
De primære daglige opgaver for lederen vil være:
- at være et synligt omdrejningspunkt for elever, ansatte, bestyrelse og forældre
- at skabe tydelige rammer og retning for skolens ansatte, elever og forældre
- at sikre skolens daglige drift ift. elever, personale, forældre og økonomi
- at lede og videreudvikle organisationen, samt løbende sikre motivation, begejstring og arbejdsglæde
- at være en god samarbejdspartner for bestyrelsen herunder tage initiativ til relevante beslutningsoplæg til drøftelse og godkendelse
- tæt samarbejde med medarbejdere herunder lokal lønforhandling og lokalaftaler
Kvalifikationer:
Den person, vi søger, er både personligt og fagligt velfunderet.
Fagligt fremhæves følgende kvalifikationer:
- Lærer-/pædagogisk uddannet med god ledelseserfaring – og gerne suppleret med lederuddannelse
- Gerne kendskab til skoleledelse fra den frie skoleverden
- Kan arbejde for skolens overordnede målsætning i tæt samarbejde med bestyrelse og medarbejdere
- Anerkendende tilgang til såvel børn, forældre og personale
- Skal have erfaring med networking og kommunikation
- Være fleksibel, tilgodese den enkelte ansatte, vise tillid, være støttende, tryghedsskabende og anerkendende
- Vægte samarbejdet mellem skolen og SFO
- Være indstillet på tæt samarbejde med medarbejderne – tillidsmand og arbejdsmiljørerpræsentant bl.a. omkring lokalaftaler
- Have erfaring med økonomistyring
- Evne at styre forbedringsprocesser på en skole
De personlige egenskaber kendetegnes ved at du:
- Brænder for at gøre en positiv forskel for skolens elever, deres dagligdag samt fremtidsmuligheder.
- Har en naturlig og troværdig ledelsesautoritet, som evner at skabe tillid og positive relationer
- Er en god kommunikator i forhold til forskellige målgrupper – evner at sætte Brovandeskolen på landkortet
- Går foran som det gode eksempel – men har også evnen til at holde sig i baggrunden
- Ikke er konfliktsky – tager fat, når behov derfor
- Er en dygtig problemløser med gennemslagskraft såvel internt som eksternt
- Selvsikker, robust og samtidig ydmyg
- Have et positivt livssyn og humoristisk sans
- En god networker
- Beslutningsdygtig
- Agere reflekteret selv i en travl hverdag
- God personaleleder – favne alle faggrupper
Vi ser gerne, at den rette kandidat bosætter sig i området.
Brovandeskolen tilbyder:
Et udfordrende og meget spændende skolelederjob i den frie skoleverden med stor indflydelse på skolens ledelse og udvikling. Et job i et af Danmarks smukkeste og mest attraktive naturområder.
Derudover tilbyder skolen:
- Mulighed for fortsat udvikling og vækst af skolen
- En dygtig, engageret og loyal medarbejderstab
- God elevtilslutning og forældreopbakning
- Et lederteam med erfaring og lyst til samarbejde og fælles udvikling
- En positiv, engageret og velfungerende bestyrelse, som bakker op om skole og ledelse
- En solid økonomi
Ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og LC.
Tiltrædelse: Den 1. oktober 2024 eller før.
Vi ser frem til at modtage din kvalificerede ansøgning, senest den 4. august 2024 – og gør i øvrigt opmærksom på, at kandidater løbende kaldes til samtale. Send ansøgning, CV og relevante bilag som en PDF eller Word-fil på mail til job2402@bogetorp.com.
Få yderligere informationer om stillingen hos Bøgetorp Skoleudvikling, der varetager rekrutteringen for Brovande Skolen. Kontakt partner, Leo Bøgeholm Madsen på +45 5299 0727 eller partner, John Ungermand på +45 2030 8058. Kandidater der er interesserede i en rundvisning, kontakt Sidse Lind Pedersen på +45 9844 4884.
Skoleleder Sankt Nicolaj Skole

Skoleleder
Om skolen
Sankt Nikolaj Skole er en katolsk skole velbeliggende i centrum af Esbjerg by.
Skolen bygger sit virke på det katolsk-kristne livs- og menneskesyn og har som sit særlige kendetegn til formål at skabe et værdibaseret skolemiljø, hvor ånden af frihed og kærlighed er levende.
Skolen tilbyder 0. – 10. klassetrin samt SFO, og har ca. 260 elever. Personalet udgør 25 ansatte, herunder 16 lærere og 2 pædagoger, medhjælpere og administrativt/teknisk personale. Sankt Nikolaj Skole giver en god og tryg skolestart med et udviklende læringsmiljø, hvor fornyelse og tradition går hånd i hånd.
Skolen arbejder for, at skolens dagligdag kendetegnes ved mangfoldighed, respekt, trivsel og tolerance. Ud fra disse pejlemærker sætter skolen tonen og rammen om det gode børneliv.
Skolen er kendt for sin rummelighed og har børn fra alle sociale lag – en skole som har børnene i fokus og hvor erfaringen er, at forældrene sætter pris på skolen som lærested og samarbejdspartner.
Skolens leder igennem mange år har valgt at gå på pension efter sommerferien 2024, hvorfor der søges ny leder til tiltrædelse pr. 1. august 2024.
Den nye leder vil fastholde skolens traditioner, og samtidig sikre skolens fortsatte udvikling.
Mere om skolen: https://sktnikolaj.skoleporten.dk/sp
Opgaven, Stillingen og Personen
Generelt:
Vi søger en dygtig skoleleder med erfaring i et nært og konstruktivt samarbejde med bestyrelse og skolens personale i det daglige.
Endvidere er det vigtigt, at den nye leder kan identificere sig med skolens værdier og menneskesyn. Se skolens hjemmeside og FAKS’s hjemmeside. https://sktnikolaj.skoleporten.dk/sp & https://faksnet.dk
Lederens overordnede opgaver vil mere konkret bestå i:
- Sikre kontinuiteten og at skolen driftes og udvikles i forhold til skolens værdigrundlag
- Arbejde med elevernes trivsel og tryghed som fundament for læring
- Fortsat udvikling af skolen i samarbejde med bestyrelse og personale
- Sikre at skolens profil bliver videreudviklet i lokalområdet
- Varetage den daglige ledelse/drift af skolen i tæt samarbejde med lederteam, personale og bestyrelse
- Være indstillet på et tæt samarbejde med medarbejdere, sikkerhedsgruppe, ledelse m.v.
- Tydeliggøre skolens profil for overbygningen – dermed fastholdelse af elever
- Sikre fagligt sammenhold og sparring mellem/ i personalegrupperne
- Sikre god kontakt til og dialog med lokalområdet samt relevante netværk
- Den overordnede styring af skolens økonomi
Primære daglige opgaver:
Lederens prioriteter vil være at tage lederskab for at fastholde og videreudvikle et højt niveau for pædagogik, faglighed og trivsel hvilende på skolens værdigrundlag.
De primære daglige opgaver for lederen vil være:
- at sikre skolens daglige drift ift. elever, personale, forældre og økonomi
- tæt samarbejde med medarbejdere herunder lokal lønforhandling og lokalaftaler
- at skabe tydelige rammer og retning for skolens ansatte, elever og forældre
- at være et synligt omdrejningspunkt for elever, ansatte, bestyrelse og forældre
- at lede og videreudvikle personalet, samt løbende sikre motivation, begejstring og arbejdsglæde
- at være en god samarbejdspartner for bestyrelsen herunder udvikle og bringe relevante beslutningsoplæg til drøftelse og godkendelse
Kvalifikationer:
Den person, vi søger, er både personligt og fagligt velfunderet.
Fagligt fremhæves følgende kvalifikationer:
- Læreruddannet med god ledelseserfaring – og gerne suppleret med lederuddannelse
- Gerne kendskab til skoleledelse fra den frie skoleverden
- Gerne kendskab til netværkssamarbejde (F.eks. FAKS, DP, lokale grupper etc.)
- Skal have og evne at udvise respekt for skolens kultur, historie og traditioner.
- Være fleksibel, tilgodese den enkelte ansatte, vise tillid, være støttende, tryghedsskabende og anerkendende
- Vægte samarbejdet mellem skolen og SFO højt!
- Kan arbejde for skolens overordnede målsætning og tænke på medarbejdernes trivsel og arbejdsvilkår
- Være indstillet på tæt samarbejde med medarbejderne – MIO (medarbejderindflydelsesorgan), sikkerhedsgruppe, ledelsesmøder, lokal lønforhandling og lokalaftaler
De personlige egenskaber kendetegnes ved, at du:
- Brænder for at gøre en positiv forskel for skolens elever, deres dagligdag samt fremtidsmuligheder
- Har en naturlig og troværdig ledelsesautoritet, og evner at skabe tillid og positive relationer
- Er en god formidler i forhold til forskellige målgrupper (evner at tilpasse og målrette kommunikationen)
- Går foran som det gode eksempel – men har også evnen til at holde sig i baggrunden
- Kan bevare det store overblik – også i pressede situationer – samt kan og vil selv dykke ned i detaljen, når det er påkrævet
- Ikke er konfliktsky – og ikke tager tingene personligt
- Er en empatisk problemløser med gennemslagskraft såvel internt som eksternt
- Er selvsikker og samtidig ydmyg
- Har et positivt livssyn og humoristisk sans
- Har diplomatisk sans
Sankt Nikolaj Skole tilbyder:
Et udfordrende og spændende skolelederjob i den frie skoleverden med stor indflydelse på skolens ledelse og udvikling.
Derudover tilbyder skolen:
- En katolsk privatskole i god udvikling med en sund økonomi
- Mulighed for fortsat udvikling af skolen
- En dygtig, engageret og loyal medarbejderstab
- Gode faciliteter og attraktiv beliggenhed i centrum af Esbjerg
- God elevtilslutning og forældreopbakning
- Et lederteam med erfaring og lyst til samarbejde og fælles udvikling
- En positiv, engageret og velfungerende bestyrelse, som bakker op om skole og ledelse
Ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og LC.
Tiltrædelse: Den 1. august 2024.
Vi ser frem til at modtage din kvalificerede ansøgning, senest 5. maj 2024 – og gør i øvrigt opmærksom på, at kandidater løbende kaldes til samtale. Send ansøgning, CV og relevante bilag som en PDF eller Word-fil på mail til job2401@bogetorp.com
Få yderligere informationer om stillingen hos Bøgetorp Skoleudvikling, der varetager rekrutteringen for Sankt Nikolaj Skole. Kontakt partner, Leo Bøgeholm Madsen på +45 5299 0727 eller partner, John Ungermand på +45 2030 8058. Kandidater der er interesserede i en rundvisning, kontakt skolens administrative leder, Mette-Marie Højsager på telefon +45 2060 5523.

Se tidligere rekrutteringsopgaver her….
Ansøgere kan være tryg ved Bøgetorp
Hos os kan du være sikker på, at dine data er i trygge hænder. Du kan være sikker på, at data håndteres fortroligt.
Vi passer på dine data, og sikrer at disse håndteres i overensstemmelse med reglerne i databeskyttelsesforordningen/GDPR.
Det er også vigtigt for os, at fortroligheden også sikres f.eks. ved face2face kandidatpræsentationer overfor vore kunder.